Friday, April 19, 2013

Dear 2013, Please Be Nice ^^

Salam wahai penduduk bumi, umat Nabi Muhammad S.A.W serta sekalian makhluk Allah S.W.T,


Hari ini...bukan2...sudah sebulan lebih...mungkin? aku dah move on. Bila ak cuba melupakan sesuatu atau seseorang mahupun peristiwa, automatik mesti terdelete skali timeline.huhu.. punya gigih nya nk mendelete menda2 alah gini..

Tapi aku masih ingat kata-kata itu.Kata-kata yang buat ak rasa.."enough ayu! lets move on" 


Dear diary,

i can't wait for him anymore.This how our story ends.

Jiwang kan.Haruslah jiwang. Semua novel cinta aku katam kot..kalah baca buku Power System Distribution or Engineering in Life. Haha. Hidup ak belum berakhir, perjuangan harus di teruskan. Aku punya Allah,kerjaya, family, kawan-kawan, sahabat, dan musuh.Jadi ruang untuk 'awak' mungkin dah sempit sikit.
We never be friend again. Yes.Macam budak-budak form 4 gaduh kan.haha. Well, the answer still NO.  Aku pon tak faham, tapi tu sahaja pilihan yang ada. Sorry, aku juga ingin bahagia.


Notakaki; I rasa you faham, macam orang sekeliling kita. So please ignore me. For me, you're invisible.Titik.

No comments:

Post a Comment